Bij Scooter Arena regelen we dat jouw e-scooter snel en easy bij jou thuis belandt.

Check de ins en outs van onze bezorgservices hieronder

Kleine pakketjes vliegen met PostNL naar je toe, voor een kleine extra. Voor de grotere jongens, zoals e-scooters, komt onze eigen chauffeur bij je langs.

Als je je bestelling wilt afblazen, bel dan zo snel mogelijk onze klantenservice. Als het al op weg is, kunnen we helaas niet meer terug. In dat geval geldt: als de buit binnen is, kun je ‘m terugbrengen volgens de regels.

Geen nood als je niet thuis bent. We plannen gewoon een nieuwe date. Onze chauffeur laat een briefie achter met de route naar je nieuwe date. Als PostNL bezorgt, proberen ze het bij de buren. Anders krijg je een berichtje voor een herkansing.

Kan ook gewoon, we brengen je aankoop naar een ander adres, bijvoorbeeld je werkplek. Tijdens het bestellen geef je aan waar het naartoe moet. Zo komt het snel en safe aan op de juiste spot.

Wij sturen altijd een Track & Trace code mee, zodat je jouw pakketje online kunt stalken. De code krijg je van PostNL of rechtstreeks van ons, afhankelijk van hoe we het bezorgen.

Als er om wat voor reden dan ook een vertraging is, laten we het je snel weten via de blower of een mailtje. We doen ons best om je goed op de hoogte te houden.

Als je je spullen buiten de landsgrenzen wilt hebben, bel dan even met onze klantenservice. Samen met jou checken we of dit kan en vertellen we je wat de extra kosten zijn.

Als je je bestelling liever in de winkel komt ophalen, is dat ook een optie. Bel onze klantenservice tijdens het bestellen om te checken of het op voorraad is en maak een reservering. Je kunt het dan zelf ophalen in een van onze Scooter Arena Amsterdam-winkels. Zo hou je de centen in je zak en heb je je product snel in huis.

Nog vragen?

Ons team van Scooter Arena is er altijd om je te helpen. Bel gerust onze klantenservice voor meer info of om assistentie te krijgen bij je bestelling.